Allmänna frågor och funderingar

Om ditt ärende inte gäller en specifik order, retur eller licens, kan du ställa din fråga här. För snabbast hantering, välj en kategori ovan om möjligt.

Så här gör du

För att vi ska kunna hjälpa dig med din order behöver du först identifiera din beställning. Fyll i formuläret här bredvid.

  • Fyll i e-post: Ange samma e-postadress som du använde vid din beställning.
  • Ange ordernummer: Skriv in det 5-siffriga ordernummret du fick i din bekräftelse.
  • Beskriv ditt ärende: Berätta för oss vad du vill göra, till exempel ”Ändra leveransdatum”, ”Annullera order” eller ”Ställa en fråga”.

Vad händer sen?

När du skickat in formuläret får du en bekräftelse via e-post att vi mottagit ditt ärende. Vår personal hanterar din förfrågan så snart som möjligt. Om du begärt en ändring eller annullering återkommer vi med en ny bekräftelse när den är genomförd. Vi meddelar dig direkt om några oklarheter skulle uppstå.